گارد و رکاب چانگان، آپشنی ضروری!

می خواهیم درباره آپشن گارد و رکاب چانگان صحبت کنیم. یکی از لوازم جانبی ماشین گارد و رکاب است که اکثرا  روی شاسی بلندها نصب میشه. با استفاده از گارد و رکاب ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش تا حد زیادی تامین میشه. گارد در سه نوع برای جلو، عقب و کنارهای خودرو طراحی و ساخته شده است. گارد های  جلو و عقب خیلی بیشتر از گاردهای کناری مورد استفاده هست. گارد جلو مانع از بروز حادثه در تصادفات و ناهمواری های جاده بر روی قطعات جلویی خودرو می شود و گارد عقب از منحرف شدن خودرو در هنگام ضربه از پشت جلوگیری می کند. گارد و رکاب چانگان از آپشن های ضروری این خودرو است.
شاید  اینگونه فکر کنید که گاردها بیشتر جنبه  نمایش وتزئینی دارند، اما فایده اصلی گارد برای  کم شدن آسیب جلو بندی  و پشت خودرو است. اتومبیل های مسابقه ای، آفرودها، ماشین های اسپرت و حتی ماشین های پلیس نمونه های از این استفاده کنندگان هستند. این خودرو ها در صورتی که در حالت تهاجمی قرار بگیرند آسیب کمتری می بینند .
رکاب هم به منظور آسیب دیدگی کمتر به خودرو مورد استفاده میشه. از رکاب بیشتر در شاسی بلندها استفاده می شود و در هنگام سوار و پیاده شدن به داخل اتومبیل رکاب از آسیب دیدگی به بدنه ماشین جلوگیری می کند. با نصب رکاب به راحتی می توان پا را روی آن قرار داد و از ضربه دیدن بیشتر از حد خودرو جلوگیری کرد.  شاید ندونید اما یکی دیگه از مزایای استفاده از رکاب اینه که خودروهای کناری تا حدی می تونن به اتومبیل شما نزدیک بشن. رکاب این فاصله را حفظ می کند و از آسیب دیدن به خودرو شما جلوگیری می کند. جنس رکاب ها عموما از استیل و فلز است. برای دریافت قیمت گارد و رکاب چانگان با بچه های فروش تماس بگیرید.