سنسور چانگان، آپشنی ضروری برای جلوگیری از صدمه دیدن بدنه خودرو!

وقتی پشت فرمون میشینیم خیلی وقتا شده که موانع جلوی ماشینمون رو نمیبینم ، این موانع هر چیزی میتونن باشن مثل جدول سنگی خیابون ، سطل زباله ، موانعی که برای جلوگیری از ورود موتور و ماشین نصب میکنن ، سپر ماشین جلویی موقع پارک کردن و خیلی چیزای دیگه ، که باعث میشه که یا بزنیم یا بمالیم بهشون که خب ماشینمون آسیب میبینه و یا عقب جلو کردن رو سخت میکنه، درست حدس زدین درباره سنسور جلو چانگان و سنسور عقب چانگان میخوایم حرف بزنیم.

همه این ها به دلیلی اینه که یا هوا تاریکه و دید نداریم و یا این موانع ارتفاعش از محدوده دید ما کمتره و جلوی سپر ماشین قایم شدن.

اینجاست که دوربین جلو چانگان و سنسور جلو چانگان و سنسور عقب چانگان واقعا به کار میاد. سنسور پارک جلو ، ایمنی و آرامش راننده رو موقع عقب جلو رفتن و یا پارک کردن حفظ میکنه و فاصله ماشین تا مانع را با علایم و صدا هشدار میده . این سنسورها روی سپر جلو و یا حتی عقب نصب میشن.بعضی ازا ین سنسورها با کم و زیاد شدن صدا (بهشون میگن سنسور اولتراسونیک)، نزدیک شدن و دور شدن خودرو را به مانع رو اطلاع میده و با نصب دوربین حتی میتونین دید خیلی واضح از موانعی که جلو یا عقب ماشین هستند داشته باشین. برای دریافت قیمت سنسور چانگان با بچه های فروش تماس بگیرید.