رادار جانبی یا رادار نقطه کور چانگان، مواظبه بغل ماشینو نزنی!

کنترل داشتن روی تمامی نقاط اطراف خودرو موقع رانندگی برای راننده ها  بسیار مهمه و حتما برای شما هم پیش آمده که موقع وارد شدن از کوچه ها و خیابون های فرعی به اصلی و برعکس یا موقعی که میخواین انحراف به  راست یا چپ کنید و یا سبقت بگیرید دید کافی نداشتین و وسیله نقلیه ای که سمت چپ و یا راستتون بوده رو ندیدین  و باعث شدین برای خودتون ، ماشینتون و اون وسیله نقلیه  خطر پیش بیاد و خدای نکرده تصادف کردین . این عدم دید کافی در آینه ها و در نتیجه نداشتن کنترل و آکاهی کامل از اطراف خودرو به دلیل نقاط کور ما نسبت به اطراف ماشینمون هستش. حتی اگر شما بهترین و دقیق ترین آینه ها رو هم داشته باشین بازهم به تمام نقاط کور ماشین تسلط ندارید. اینجاس که رادار جانبی چانگان یا رادار نقطه کور اهمیتش حس میشه.

رادار نقطه کور یا Blind Spot Information System برای زمانیه که وسیله نقلیه ای در نقطه کور ما در حین رانندگی  قرار می گیرده .سیستم رادار نقطه کور چانگان در هنگام وجود مانع و یا وسیله نقلیه ای در جایی که نقطه کور دید ماست توسط چراغ  هشداری بر روی آینه های کناری ماشین که معمولا به رنگ زرد و مثلث شکل است به راننده هشدار می دهد و به راننده اخطار می دهد تا از تصادف احتمالی جلوگیری کند.

از زمانی که این سیستم رادار برروی خودروهای جدید داره  نصب میشه همه راننده ها می تونن با خیالی راحت تر مسیر خودشون را تغییر بدن و بهترین تصمیم را در هنگام رانندگی بگیرن. این سیستم به راننده کمک می کنه که از وجود هر وسیله نقلیه ای  در اطراف ماشین خودش اطلاع پیدا کنه. این سیستم  رادار معمولا  به صورت یک حسگر در آینه‌های بغل ماشین ها قرار میگیره و در طول رانندگی هشدارهای لازم را با نشانگر های زرد رنگ و یا قرمر رنگ به راننده می ده این سیستم از خیلی از تصادفات رانندگی به راحتی جلوگیری میکنه. برای دریافت قیمت رادار جانبی چانگان با ما تماس بگیرین.

کلیپ رادار های نقطه کورنصب شده بر روی خودرو چانگان